סדנאות שוקולד מומלצות במרכז

אחת מסדנאות שוקולד במרכז הן הסדנאות שוקולד של שוקולוקו. שוקולוקו מצטיינים ביחס האישי והחם לאנשים המגיעים לסדנאות, ובהתאמה אישית של כל סדנא לאירועים רבים ושונים. בידי שוקולוקו מבחר תוכניות, המתאימות למגוון קהלים כמו סדנאות לימי גיבוש, סדנאות לילדים, סדנא זוגית. כל סדנא זוכה למוזיקה נחמדה ומקפיצה שמשדרגת את האווירה במקום. המקום שבו מתקיימת הסדנא הוא מעוצב ונקי הכולל שולחנות מאורכים, המכוסים במפות לבנות למניעת לכלוך. עם הכניסה לסדנא מקבל כל משתתף סינר וכובע, זאת במזכרת ומתוך מטרה לשמור על ניקיון מירבי במהלך העבודה והכנת השוקולד על כל צורותיו.

סדנאות שוקולד מומלצות במרכז

סדנאות שוקולד מומלצות במרכז – מה מיוחד בסדנא שלנו?

המיוחד בסדנא שלנו שהיא מיועדת למגוון רחב של אוכלוסיות ואנשים, זאת לרבות ילדים קטנים. אנו מתאימים את הסדנאות שלנו בצורה אינדיבידואלית בעבור כל סוג של קהל.  כמו כן אנו  מעניקים לכל משתתף באופן קבוע סינר וכובע למניעת לכלוכים, דבר התורם מאד לניקיונו של המקום. כמו כן אנו גמישים מאד ויכולים להגיע אליכם גם הביתה עם כל הציוד המתאים בארגון מופתי ומושלם. בסופה של הסדנא, כלל המשתתפים יוצאים עם חוויה מהנה ומפתיעה, ואף שוקולד מעשה ידיהם.

למי הסדנאות שוקולד במרכז מתאימות?

הסדנאות שלנו מתאימות לכל הגילאים החל מילדים קטנים ועד לאנשים מבוגרים, כך שהסדנאות מומלצות במרכז מתאימות לכל גיל. הסדנאות שלנו מתאימות לקבוצות קטנות או גדולות, כאשר בעבר ערכנו סדנא גם ל-300 איש.

אלו סוגי סדנאות קיימות ?

אנו מפתחים סדנאות חדשות בהתאם לדרישות שעולות בשטח, אך נשמח להמליץ לכם גם על סדנאות אותן אנשים רבים אהובו במיוחד:

  • סדנת שוקולד זוגית– זוהי סדנה שמתאימה למבוגרים החוגגים יום נישואין או יום הולדת. בסדנא זו אנו מנצלים את הקשר הנקרם בין בני הזוג ומנסים להפריח אותו על ידי השתתפות בסדנא. בסדנא כל זוג מכין יצירה משל עצמו.
  • סדנא משפחתית- פעילות משפחתית מיוחדת ומגבשת יכולה כעת גם לכלול עבודה עם שוקולד.
  • סדנה ליום הולדת– סדנת שוקולד ליום הולדת היא אחת הסדנאות היותר כיפיות אצלנו. במהלכה שמים דגש על היום המיוחד שחוגגים ומתאימים את הפעילויות השונות להעדפות של החוגגים.

מה עושים בסדנאות שוקולד לימי גיבוש?

סדנת שוקולד לימי גיבוש שמות את הדגש שלהן להנאה ושיתוף של העובדים. העובדים מחולקים לקבוצות, וביחד כל קבוצה מכינה מגוון ממתקי שוקולד טעימים:

  • פרלינים במגוון טעמים
  • יציקות של שוקולד מיוחדות במגוון רחב של דגמים וצורות
  • משחקי חברה עם שוקולד
  • פיסול בבצק שוקולד
  • הכנת ממתק מוס גלידת שוקולד
  • הכנת טרפלסים משוקולד טעים ואיכותי
סדנאות שוקולד לימי גיבוש מתאימות לערבי גיבוש, ערבי חברה, וניתן לשלב גם משחקי חברה בשוקולד.

סדנאות שוקולד עד הבית

מגוון סדנאות שוקולד אצלכם בבית ובמשרד. סדנאות לימי גיבוש, משפחות, ימי הולדת ומסיבת רווקות

שנים של ניסיון

את שוקולוקו הקמנו ב – 2005 מתוך אהבה לעולם השוקולד. מאז ועד היום העברנו אלפי אנשים חוויה רב חושית ומתוקה .

מה שלקוחות אומרים

מזל דהן
הננו ממליצים בחום על רועי סלע בנושא סדנאות שוקולד במהלך בשנת 2007 במסגרת פרויקט יזמים צעירים. ברצוננו לשבח את רועי בשל מקצועיותו, יחסו החם למשתתפי הסדנאות נערים ונערות, ואת רמת האמינות והנתינה שלו לבית הספר ולתלמידיו. פרויקט השוקולד שהדריך רועי סלע
חנה קרמר והמשפחה
תודה רבה על סדנת השוקולד. נהנינו מאד מאד, זה היה חווייתי ומשעשע בדיוק כמו שחשבתי שיהיה. מצרפת כמה תמונות. תמשיך כך ואני בטוחה שתצליח מאד!!
מחול
לרועי איש השוקלד: תודה רבה על ערב כה נפלא!! היה טעים ומתוק נורא אהבנו נורא את ההפעלות גם אם לעיתים עשיתי בעיות השתדלתי לפסל את מה שביקשת גם אם זה יצא קצת כמו בטטה היה נחמד וגם נעים תמשיך להיות רועי המקסים...
ליאורה רותם
רועי סלע העביר לצוות האולפנים של הקריות סדנת שוקולד מוצלחת ביותר. על השולחן המרכזי הייתה מזרקת שוקולד מפתה ומעוררת תיאבון. הסדנא נפתחה עם מצגת על תולדות השוקולד, סגולותיו ותרומתו למין האנושי. המצגת, שהייתה צבעונית ואסתטית, הועברה בקלילות ובמקצועיות.
ליזי קדום
היי, היה מעולה!! המון תודה על הכל. אתם זוג מדהים והסדנת שוקולד היתה איכותית ומהנה:) היחס שקיבלנו משניכם מההרשמה ועד ביומה של הסדנה היה חם, מפרגן ומכל הלב. דאגתם לכל הפרטים הקטנים והענקתם חוויה מיוחדת שיצרה הנאה לכל המשתתפים, מהקטנטונת בת השנתיים.
הקודם
הבא

בין לקוחותינו

מעוניינים ביום כיף?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

מאמרים נוספים

סדנת פרלינים

סדנת שוקולד בצפון

סדנת שוקולד בצפון סדנת שוקולד בצפון מתאימה לכל אחד. לשוקולוקו מגוון סדנאות שוקולד לכל הגילאים ובכל הרמות. כשתשוקה ואהבה לשוקולד נפגשים במקום אחד. סדנת שוקולד בצפון בכל פעם שאנו מקיימים

להמשך קריאה
סדנת פרלינים

סדנת פרלינים לשוקוהוליסטים מכורים

סדנת פרלינים איכותית לשוקוהוליסטים מכורים סדנת פרלינים עד הבית הסדנה מותאמת לכל חובבי השוקולד, למתעניינים ולחובבנים בתחום אשר מעוניינים ללמוד ולחקור קצת יותר אחר השוקולד ולהנות מחוויה לכל החושים.  בסדנה,

להמשך קריאה