סדנאות שוקולד לקבוצות

אחת החוויות המהנות ביותר היא סדנת שוקולד. אין ספק, סדנא זו מלכדת את האנשים ומחברת אותם – שכן כל משתתף הוא צלע בלתי נפרדת מהסדנא. הרעיון של יצירה בשוקולד על ידי החושים מישוש, טעם וריח היא חוויה על חושית המגבשת בין אנשים שונים. אכן, רבים אוהבים שוקולד – אבל רועי ליאב סלע אוהב במיוחד, משום שכאשר טייל רבות בעולם והגיע לדרום אמריקה, גילה את נפלאות הקקאו. כך, למעשה, הרגיש שהוא גילה את העולם. לאחר מכן הוא פנה אל שווייץ, והחל ללמוד את סודות רזי השוקולד, לאחר מכן כשהגיע לארץ בחר לממש את אהבתו, ובמפעל קטן הנקרא ChocoLoco הוא מייצר פרלינים במגוון סוגים וטעמים של שוקולד ממכר. הוא לא בחר לשמור את האהבה הזו רק לעצמו, וכך החליט להעביר את האהבה שלו גם לאחרים, לכן הוא מקיים מגוון סדנאות שוקולד ביניהן סדנאות שוקולד לקבוצות.

סדנאות שוקולד לקבוצות

סדנאות שוקולד לקבוצות: למי הן מתאימות?

סדנאות שוקולד לקבוצות מציעה כניסה ראשונית לעולם השוקולד, שבו אתם טועמים מריחים ויוצרים שוקולד בלגי איכותי. הסדנאות של ChocoLoco מתאימות הן לקבוצות גדולות והן לקבוצות קטנות. דוגמאות לקבוצות אלו:

סדנת שוקולד ליום הולדת – ניתן להביא את הכיתה של הילד או הגן שלכם לסדנא מקפיצה ומטריפה. הסדנא שלנו מכילה שימוש בשוקולד מתוק כולל להריח לטעום לו ליצור. כל ילד יוצא עם יצירת שוקולד אישית, וילד יום-ההולדת הופך למלך – ומקבל מתנה מיוחדת.

סדנת שוקולד לימי גיבוש  אם אתם מנהלי מחלקה או מנהלים של מפעל קטן ורוצים לגבש את העובדים שלכם, עומדת בפניכם אפשרות מומלצת ביותר: סדנת שוקולד לימי גיבוש.

סדנת שוקולד למסיבת רווקות  אם אתן קבוצות נשים, החוגגות מסיבה לחברה שלהן, ותרצו סדנת מיוחדת וטעימה – הסדנא הזו היא המתאימה ביותר עבורכן.

אם אתם מחפשים חוויה מתוקה ומגבשת, סדנת שוקולד המיועדת לקבוצות היא הבחירה הנכונה. אצלנו תוכלו לקבל חוויה טעימה ומתוקה, על ידי יצירה וערבוב של שוקולדים טעימים. החוויה הינה מגבשת ומחזקת את הקשר בין כל המשתתפים בקבוצה, אבל בעיקר משאירה להם חוויה שתישאר איתם לתמיד.

סדנאות שוקולד לקבוצות – למה דווקא אצלנו?

סדנאות השוקולד של ChocoLoco הן מיוחדות, מפני שאנחנו מקפידים להשתמש בחומרים האיכותיים ביותר, אשר לא נהרסים על ידי מגע יד אדם. כל משתתף מקבל כובע וסינר וגם מזכרת אישית וטעימה שיצר לבדו.

הסוגים השונים של סדנאות שוקולד לקבוצות

בין אם אתם בני משפחה, עובדים באותו הארגון או ילדים שחוגגים יום הולדת, ודאי תוכלו ליהנות מסדנת שוקולד קבוצתית מגבשת. כאן תוכלו לקרוא על הסוגים העיקריים של סדנאות שוקולד המוצעות לקבוצות:

  • למשפחה – משפחות רבות מחפשות פעילויות מגבשות, בהן כל בני המשפחה יוכלו להשתתף ולקחת חלק פעיל. סדנאות שוקולד אינן מיועדות רק לשכבת גיל מסוימת ומתאימות לכל הגילאים. כך כל בני המשפחה יכולים להשתתף בהן ללא יוצא מן הכלל וללא קשר לגיל.

  • יום גיבוש לעובדים – סדנאות שוקולד הן הזדמנות מצוינת של כל עובד לבטא את הייחודיות שלו ולהראות מי הוא מחוץ לשעות העבודה. בדיוק בגלל זה סדנאות שוקולד הן פעילות נפלאה לימי גיבוש לעובדי ארגונים.

  • יום הולדת לילדים – אין ילד שיכול להגיד לא לשוקולד, וזה בדיוק מה שהופך את סדנאות השוקולד להפעלה נהדרת לימי הולדת של ילדים בכל הגילאים. רק צריך לקחת בחשבון, שגם ההורים לא יוכלו להתאפק ויבקשו להצטרף או, לכל הפחות, לטעום קצת מהשוקולדים.

סדנת שוקולד לקבוצות

אין כמו פעילות מגבשת של סדנת שוקולד לקבוצות ולא משנה מה מאפיין את הקבוצה שלכם, אנחנו יכולים להמליץ לכם על סדנאות שוקולד לקבוצות; סדנאות מהן תוכלו לבחור את המתאימה ביותר עבור הקבוצה שלכם! בהמשך נסביר על סוגי הסדנאות המיועדות לקבוצות וגם נפרט על הסדנאות של שוקולוקו.

ליהנות מחוויה מרתקת, עם היקירים לנו ביותר בסדנת שוקולד לקבוצות של שוקו לוקו

שוקולוקו מציעים לכם מגוון רחב של סדנאות שוקולד למשפחות, לילדים, לימי גיבוש ואפילו לזוגות או לכאלה שרוצים להכיר את השוקולד יותר לעומק וללמוד איך להכין פרלינים או מקרונים. את הסדנאות שלנו אנו מתאימים לגילאי המשתתפים ולמטרת ההשתתפות בסדנה. בנוסף, אנו מאפשרים לקיים אותה אצלנו, במפעל השוקולד שבתל אביב, או אצלכם. מה שבטוח הוא, שאנחנו נהיה ערוכים ומוכנים עם שוקולד איכותי, שמיוצר אצלנו במפעל מפולי קקאו מובחרים. זאת כדי שתוכלו ליהנות מכל טעימה מהשוקולד שאתם לומדים עליו, מתנסים בו ומעצבים אותו בעצמכם. בנוסף, אנו מספקים גם מגוון רחב של קישוטים אכילים כדי שתוכלו לעצב את השוקולדים שלכם ביצירתיות מקסימלית.

סדנאות שוקולד עד הבית

מגוון סדנאות שוקולד אצלכם בבית ובמשרד. סדנאות לימי גיבוש, משפחות, ימי הולדת ומסיבת רווקות

שנים של ניסיון

את שוקולוקו הקמנו ב – 2005 מתוך אהבה לעולם השוקולד. מאז ועד היום העברנו אלפי אנשים חוויה רב חושית ומתוקה .

מה שלקוחות אומרים

מזל דהן
הננו ממליצים בחום על רועי סלע בנושא סדנאות שוקולד במהלך בשנת 2007 במסגרת פרויקט יזמים צעירים. ברצוננו לשבח את רועי בשל מקצועיותו, יחסו החם למשתתפי הסדנאות נערים ונערות, ואת רמת האמינות והנתינה שלו לבית הספר ולתלמידיו. פרויקט השוקולד שהדריך רועי סלע
חנה קרמר והמשפחה
תודה רבה על סדנת השוקולד. נהנינו מאד מאד, זה היה חווייתי ומשעשע בדיוק כמו שחשבתי שיהיה. מצרפת כמה תמונות. תמשיך כך ואני בטוחה שתצליח מאד!!
מחול
לרועי איש השוקלד: תודה רבה על ערב כה נפלא!! היה טעים ומתוק נורא אהבנו נורא את ההפעלות גם אם לעיתים עשיתי בעיות השתדלתי לפסל את מה שביקשת גם אם זה יצא קצת כמו בטטה היה נחמד וגם נעים תמשיך להיות רועי המקסים...
ליאורה רותם
רועי סלע העביר לצוות האולפנים של הקריות סדנת שוקולד מוצלחת ביותר. על השולחן המרכזי הייתה מזרקת שוקולד מפתה ומעוררת תיאבון. הסדנא נפתחה עם מצגת על תולדות השוקולד, סגולותיו ותרומתו למין האנושי. המצגת, שהייתה צבעונית ואסתטית, הועברה בקלילות ובמקצועיות.
ליזי קדום
היי, היה מעולה!! המון תודה על הכל. אתם זוג מדהים והסדנת שוקולד היתה איכותית ומהנה:) היחס שקיבלנו משניכם מההרשמה ועד ביומה של הסדנה היה חם, מפרגן ומכל הלב. דאגתם לכל הפרטים הקטנים והענקתם חוויה מיוחדת שיצרה הנאה לכל המשתתפים, מהקטנטונת בת השנתיים.
הקודם
הבא

בין לקוחותינו

מעוניינים ביום כיף?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

מאמרים נוספים

סדנת פרלינים

סדנת שוקולד בצפון

סדנת שוקולד בצפון סדנת שוקולד בצפון מתאימה לכל אחד. לשוקולוקו מגוון סדנאות שוקולד לכל הגילאים ובכל הרמות. כשתשוקה ואהבה לשוקולד נפגשים במקום אחד. סדנת שוקולד בצפון בכל פעם שאנו מקיימים

להמשך קריאה
סדנת פרלינים

סדנת פרלינים לשוקוהוליסטים מכורים

סדנת פרלינים איכותית לשוקוהוליסטים מכורים סדנת פרלינים עד הבית הסדנה מותאמת לכל חובבי השוקולד, למתעניינים ולחובבנים בתחום אשר מעוניינים ללמוד ולחקור קצת יותר אחר השוקולד ולהנות מחוויה לכל החושים.  בסדנה,

להמשך קריאה