סדנת שוקולד משפחתית

אם אתם מחפשים בילוי שיתאים לכל הגילאים, לסבא לסבתא ולנכד הכי קטן – סדנת שוקולד משפחתית היא האטרקציה המתאימה עבורכם. בתל אביב הסואנת, הרועשת והשוקקת נמצאת פינה של חמד מפעל השוקולד של רועי. מנהל המפעל ChocoLoco טייל בעולם במהלך טיולו הגיע לדרום אמריקה וגילה את פרי עץ הקקאו, ובעיקר את הממתק החום, שנוטף ממנו, והתאהב. משם הוא טס לשוויץ כדי ללמוד את רזי השוקולד, כשהגיע לארץ פתח מפעל קטן ומשפחתי של ייצור שוקולד, שבו מציירים שוקולד טעים. רועי מקפיד להשתמש בחומרים איכותיים כך שהשוקולד שהוא מייצר הוא השוקולד האיכותי והטעים ביותר. אבל רועי לא שומר את הסודות האלה לעצמו, אלא הוא בנה מקום מיוחד בתוך המפעל הקטן שלו, שבו הוא מעביר סדנאות שוקולד טעימות ביניהן סדנת שוקולד זוגית ושוקולד משפחתית.

סדנת שוקולד משפחתית​

למי מתאימה סדנת שוקולד משפחתית?

סדנת שוקולד משפחתית מתאימה לכל משפחה בכל גודל שהיא, אשר רוצה לחוות חוויה נהדרת ומעצימה. הסדנא מתאימה הן לבוגרים והן לילדים, ומועברת באופן אישי ובהתאמה אישית.

מה כוללת סדנת שוקולד משפחתית?

  • היכרות עם שוקולד לבן, מריר וחלב
  • יצירת מזכרת שוקולד אישית
  • ועוד.

סדנת שוקולד משפחתית הינה חוויה מיוחדת במינה, שבה כל המשפחה מגיעה למקום אחד שבו היא מחזקת את הקשרים – ויוצרת יחד מתנה מתוקה שטומנת בחובה מזכרת לתמיד. בנוסף לכך, סדנת שוקולד זו מביאה אתה הרבה מעבר לחיזוק הקשר המשפחתי ועזרה הדדית, אלא מביאה גם הנאה צרופה של יחד משפחתי, שבו כולם עסוקים בערבוב, יציקה, ובעיקר טעימה של מגוון סוגי שוקולד.

סדנת שוקולד משפחתית – למה דווקא אצלנו?

קיימים מקומות רבים בארץ, שבהם מתקיימות סדנאות שוקולד, אבל סדנת שוקולד משפחתית של ChocoLoco היא מיוחדת במינה. וזאת, משום שאנו מקפידים על ארגון של המקום שלנו עד לפרט האחרון. ניתן אף לקיים סדנא בבית שלכם, כשאנחנו אחראים על כל הציוד עד הפרט האחרון. כל משתתף מקבל סינר וכובע למניעת לכלוכים וכתמים, וכן כל משתתף מקבל יצירה אישית מיוחדת, שהוא יצר אותה בעצמו. בנוסף לכך רועי ליאב סלע מקפיד על שימוש בחומרים איכותיים, ושוקולד בעל אחוזי קקאו גבוהים. כך, נגיעה בשוקולד לא הורסת אותו.

עלות הסדנה לארבע משתתפים 1200₪.

סדנת שוקולד למשפחה

שוקולד מחבר בין אנשים. למרות שיש מי שמעדיף שוקולד לבן, מי שמעדיף שוקולד חלב ומי שמעדיף שוקולד מריר, בסופו של דבר, כולם אוהבים שוקולד! אז מה הפלא שהביקוש של סדנאות שוקולד למשפחות רק הולך וגדל עם השנים? בהמשך נמנה את היתרונות של סדנת שוקולד משפחתית, ונסביר מה כוללת הסדנה המוצעת לכם על ידי שוקולוקו.

מחפשים סדנת שוקולד למשפחה? הסדנאות המיוחדות של שוקולוקו ישימו סוף לחיפושים שלכם

במהלך סדנת שוקולד משפחתית של שוקולוקו, כל אחד מהמשתתפים יקבל כובע וסינר כדי שתוכלו ליהנות מהעבודה עם השוקולד בלי לפחד להתלכלך ממנו, תלמדו על הקקאו ועל השוקולד ותעצבו לעצמכם שוקולדים שונים – אותם תוכלו לשמור לעצמכם וליהנות מהטעם שלהם גם בהמשך. השוקולדים שלנו מיוצרים מפולי קקאו מובחרים ליצירת טעם שוקולדי איכותי וכדי שיהיה יותר קל לעבוד אתו. בנוסף, אנו מציעים גם קישוטים שונים, איתם תוכלו לעצב את השוקולדים שלכם. את הסדנאות שלנו אנו מקיימים אצלנו, במפעל השוקולד שלנו שבתל אביב, או אצלכם בבית, בהתאם למה שיותר נוח לכם וכמובן – אנו מתאימים את הסדנאות לגילאי המשתתפים.

היתרונות של סדנת שוקולד משפחתית

למה כדאי להשתתף בסדנת שוקולד עם כל המשפחה? ובכן, יש לכך הרבה סיבות! לפניכם היתרונות הבולטים ביותר של סדנאות אלו לכל המשפחה:

  • התאמה – אחד היתרונות של סדנאות שוקולד באופן כללי הוא ההתאמה שלהן לכל גיל. כך כל בני המשפחה יכולים להשתתף בהן – מהצעיר שבבני המשפחה ועד למבוגר ביותר, כשכולם לוקחים ומרגישים חלק מהחוויה המשותפת.

  • גיבוש – משפחה היא קבוצה של אנשים, שמקושרים האחד לשני לכל החיים. היות שכך, חשוב לשמור על קשרים טובים וליצור את הגיבוש המשפחתי הרצוי לכל משפחה – ואת זה בהחלט ניתן להשיג באמצעות סדנת שוקולד משותפת.

  • זמן איכות – כדי ליצור את הגיבוש המשפחתי שדיברנו עליו, חשוב לייצר זמן איכות עם חוויות משפחתיות משותפות. זמן של יצירה וחוויה מלאה בטעמים, צבעים, ריחות ויצירה מאפשר לכל אחד מבני המשפחה להביא לידי ביטוי את הייחודיות שלו ולהציג אותה בפני שאר בני המשפחה בזמן משותף שהוא שייך רק לבני המשפחה.

סדנאות שוקולד עד הבית

מגוון סדנאות שוקולד אצלכם בבית ובמשרד. סדנאות לימי גיבוש, משפחות, ימי הולדת ומסיבת רווקות

שנים של ניסיון

את שוקולוקו הקמנו ב – 2005 מתוך אהבה לעולם השוקולד. מאז ועד היום העברנו אלפי אנשים חוויה רב חושית ומתוקה .

מה שלקוחות אומרים

מזל דהן
הננו ממליצים בחום על רועי סלע בנושא סדנאות שוקולד במהלך בשנת 2007 במסגרת פרויקט יזמים צעירים. ברצוננו לשבח את רועי בשל מקצועיותו, יחסו החם למשתתפי הסדנאות נערים ונערות, ואת רמת האמינות והנתינה שלו לבית הספר ולתלמידיו. פרויקט השוקולד שהדריך רועי סלע
חנה קרמר והמשפחה
תודה רבה על סדנת השוקולד. נהנינו מאד מאד, זה היה חווייתי ומשעשע בדיוק כמו שחשבתי שיהיה. מצרפת כמה תמונות. תמשיך כך ואני בטוחה שתצליח מאד!!
מחול
לרועי איש השוקלד: תודה רבה על ערב כה נפלא!! היה טעים ומתוק נורא אהבנו נורא את ההפעלות גם אם לעיתים עשיתי בעיות השתדלתי לפסל את מה שביקשת גם אם זה יצא קצת כמו בטטה היה נחמד וגם נעים תמשיך להיות רועי המקסים...
ליאורה רותם
רועי סלע העביר לצוות האולפנים של הקריות סדנת שוקולד מוצלחת ביותר. על השולחן המרכזי הייתה מזרקת שוקולד מפתה ומעוררת תיאבון. הסדנא נפתחה עם מצגת על תולדות השוקולד, סגולותיו ותרומתו למין האנושי. המצגת, שהייתה צבעונית ואסתטית, הועברה בקלילות ובמקצועיות.
ליזי קדום
היי, היה מעולה!! המון תודה על הכל. אתם זוג מדהים והסדנת שוקולד היתה איכותית ומהנה:) היחס שקיבלנו משניכם מההרשמה ועד ביומה של הסדנה היה חם, מפרגן ומכל הלב. דאגתם לכל הפרטים הקטנים והענקתם חוויה מיוחדת שיצרה הנאה לכל המשתתפים, מהקטנטונת בת השנתיים.
הקודם
הבא

בין לקוחותינו

מעוניינים ביום כיף?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

מאמרים נוספים

סדנת פרלינים

סדנת שוקולד בצפון

סדנת שוקולד בצפון סדנת שוקולד בצפון מתאימה לכל אחד. לשוקולוקו מגוון סדנאות שוקולד לכל הגילאים ובכל הרמות. כשתשוקה ואהבה לשוקולד נפגשים במקום אחד. סדנת שוקולד בצפון בכל פעם שאנו מקיימים

להמשך קריאה
סדנת פרלינים

סדנת פרלינים לשוקוהוליסטים מכורים

סדנת פרלינים איכותית לשוקוהוליסטים מכורים סדנת פרלינים עד הבית הסדנה מותאמת לכל חובבי השוקולד, למתעניינים ולחובבנים בתחום אשר מעוניינים ללמוד ולחקור קצת יותר אחר השוקולד ולהנות מחוויה לכל החושים.  בסדנה,

להמשך קריאה