סדנת שוקולד ליום הולדת

היקרים שלכם חוגגים יום הולדת? יום הולדת הינו יום מיוחד, ואתם בוודאי רוצים לתת להם חוויה טעימה ומיוחד. בתל אביב קיים מפעל קטן המייצר פרילני שוקולד איכותיים – בדיוק בשביל חגיגה זאת. רועי ליאב סלע, בעלי ChocoLoco, מקפיד על ייצור ושימוש בחומרים איכותיים בלבד בעת הכנת השוקולד. פולי הקקאו, שמהם מיוצר השוקולד, הם מובחרים ביותר, והשוקולד הנוצר עשוי באחוזים גבוהים מאד של מוצרי קקאו. בנוסף, נדגיש כי לא רק שוקולד איכותי מיוצר במפעל ChocoLoco, אלא נתן לקחת חלק גם בסדנאות איכותיות המתקיימות בו. וזאת, כאשר סדנת שוקולד ליום הולדת הינה אחת מהפופולריות ביותר.

סדנת שוקולד ליום הולדת

מה כוללת סדנת שוקולד ליום הולדת?

סדנת שוקולד ליום הולדת מתאימה למגוון רחב של גילאים – החל מסדנת שוקולד לילדים קטנים ועד לסדנת שוקולד למבוגרים. כל סדנא אצלנו מותאמת באופן אישי לקהל יעד שאליה היא מיועדת. כך שאין סדנא שדומה לחברתה. אם אתם רוצים לתת מתנה מיוחדת, שלא תישכח, ואף תיתן מזכרת טעימה ונעימה מיום הולדת, סדנת שוקולד היא הבחירה הנכונה. בסדנא ליום הולדת תוכלו להריח, לטעום, לגעת, למשש, ליהנות מחוויה רב-חושית ולייצר שוקולד בעצמכם.

סדנאות שוקולד למבוגרים

סדנת שוקולד ליום הולדת תכלול:

  • יצירה שוקולד קטנים שישמשו למזכרת.
  • משחק של פיסול משוקולד טעים לחוויה המפעילה את כל החושים.
  • כל משתתף בסדנת השוקולד מקבל שקית הפתעה.
  • ילד יום ההולדת מקבל הפתעה מיוחדת.

הסדנאות שלנו מלוות על ידי מדריכים מקצועיים המתמחים בהדרכת שוקולד.

סדנת שוקולד ליום הולדת – למה להגיע דווקא אלינו?

את סדנאות יום ההולדת של ChocoLoco ניתן לקיים במשרדי החברה – או אצלכם בבית. במידה והסדנא תתקיים אצלכם, אנו מגיעים עם כל הציוד והחומרים הנדרשים עד לפרט הקטן הנדרש. כל משתתף מקבל סינר וכובע אישי משלו, ואף יוצא מהסדנא עם תוצר אישי משלו. בנוסף, ההדרכה שלנו הינה אישית לכל משתתף, ואנו משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר וללא הגבלה.

סדנאות שוקולד ליום הולדת

מחפשים הפעלה מדליקה ומקורית ליום הולדת? אם כן, סדנת שוקולד ליום הולדת היא בדיוק מה שאתם צריכים! בהמשך נסביר למה הבחירה בסדנת שוקולד היא הבחירה האידיאלית, ונסביר מה כוללות סדנאות אלו, המועברות על ידי שוקולוקו.

מה תוכלו לקבל ביום הולדת סדנת שוקולד?

אנחנו, בשוקולוקו, אוהבים שוקולד ואוהבים לשתף באהבה שלנו גם אחרים ובדיוק בגלל זה אנו מציעים סדנת שוקולד ליום הולדת; סדנה שבה הילדים זוכים להכיר את השוקולד יותר מקרוב, להבין איך מייצרים אותו ואיך מעצבים אותו ואפילו לעשות זאת בעצמם. בסדנאות אלו כל משתתף מקבל סינר וכובע וזוכה להרגיש כמו שוקולטייר למשך הסדנה. כמו כן, הילדים גם ישתתפו במשחק פיסול חוויתי בשוקולד ובסופה של הסדנה, כל משתתף יקבל שקית הפתעה. כדי שלא תצטרכו לחפש מקום לפעילות, אנו מזמינים אתכם לערוך את יום ההולדת אצלנו במפעל ואם אתם מעדיפים, נוכל גם להגיע עד אליכם.

היתרונות של סדנת שוקולד ליום הולדת

בכל שנה הורים מוצאים את עצמם מחפשים הפעלה מקורית ומהנה לחגיגות יום ההולדת של ילדיהם. הרי רוב ההפעלות די חוזרות על עצמן והילדים כבר מתחילים להשתעמם בשלב כזה או אחר. אז למה כדאי להזמין דווקא סדנת שוקולד? לפניכם הסיבות העיקריות:

  • מקוריות – כמה פעמים אפשר לראות מופע של ליצן או קוסם בימי הולדת? אין ספק שאלו הפעלות מהנות, אבל ברור גם שצריך לגוון ולאפשר לילדים גם להתנסות בדברים חדשים ולהיחשף לדברים חדשים – ולא רק להעביר את הזמן עד שההורים יבואו לאסוף אותם מהמסיבה.
  • מכנה משותף – היות שכל הילדים אוהבים שוקולד, זהו מכנה משותף שמתאים לכל הילדים בכל הגילאים, ומייצר חוויה מהנה ומגבשת עבור כלל ילדי הגן או הכיתה.
  • שילוב – בכל יום הולדת יש שני מרכיבים חשובים: הפעלה וממתקים. סדנאות שוקולד לימי הולדת מציעות את השילוב המנצח בין שני המרכיבים האלו, כאשר הילדים זוכים ליצור בשוקולד וכמובן – גם לטעום ממנו. כל זאת, תוך כדי למידה על הקקאו, על סוגי השוקולד השונים והתנסות ביצירתיות עם השוקולד כשאת התוצרים ניתן גם לקחת הביתה.

סדנאות שוקולד עד הבית

מגוון סדנאות שוקולד אצלכם בבית ובמשרד. סדנאות לימי גיבוש, משפחות, ימי הולדת ומסיבת רווקות

שנים של ניסיון

את שוקולוקו הקמנו ב – 2005 מתוך אהבה לעולם השוקולד. מאז ועד היום העברנו אלפי אנשים חוויה רב חושית ומתוקה .

מה שלקוחות אומרים

מזל דהן
הננו ממליצים בחום על רועי סלע בנושא סדנאות שוקולד במהלך בשנת 2007 במסגרת פרויקט יזמים צעירים. ברצוננו לשבח את רועי בשל מקצועיותו, יחסו החם למשתתפי הסדנאות נערים ונערות, ואת רמת האמינות והנתינה שלו לבית הספר ולתלמידיו. פרויקט השוקולד שהדריך רועי סלע
חנה קרמר והמשפחה
תודה רבה על סדנת השוקולד. נהנינו מאד מאד, זה היה חווייתי ומשעשע בדיוק כמו שחשבתי שיהיה. מצרפת כמה תמונות. תמשיך כך ואני בטוחה שתצליח מאד!!
מחול
לרועי איש השוקלד: תודה רבה על ערב כה נפלא!! היה טעים ומתוק נורא אהבנו נורא את ההפעלות גם אם לעיתים עשיתי בעיות השתדלתי לפסל את מה שביקשת גם אם זה יצא קצת כמו בטטה היה נחמד וגם נעים תמשיך להיות רועי המקסים...
ליאורה רותם
רועי סלע העביר לצוות האולפנים של הקריות סדנת שוקולד מוצלחת ביותר. על השולחן המרכזי הייתה מזרקת שוקולד מפתה ומעוררת תיאבון. הסדנא נפתחה עם מצגת על תולדות השוקולד, סגולותיו ותרומתו למין האנושי. המצגת, שהייתה צבעונית ואסתטית, הועברה בקלילות ובמקצועיות.
ליזי קדום
היי, היה מעולה!! המון תודה על הכל. אתם זוג מדהים והסדנת שוקולד היתה איכותית ומהנה:) היחס שקיבלנו משניכם מההרשמה ועד ביומה של הסדנה היה חם, מפרגן ומכל הלב. דאגתם לכל הפרטים הקטנים והענקתם חוויה מיוחדת שיצרה הנאה לכל המשתתפים, מהקטנטונת בת השנתיים.
הקודם
הבא

בין לקוחותינו

מעוניינים ביום כיף?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם

מאמרים נוספים

סדנת פרלינים

סדנת שוקולד בצפון

סדנת שוקולד בצפון סדנת שוקולד בצפון מתאימה לכל אחד. לשוקולוקו מגוון סדנאות שוקולד לכל הגילאים ובכל הרמות. כשתשוקה ואהבה לשוקולד נפגשים במקום אחד. סדנת שוקולד בצפון בכל פעם שאנו מקיימים

להמשך קריאה
סדנת פרלינים

סדנת פרלינים לשוקוהוליסטים מכורים

סדנת פרלינים איכותית לשוקוהוליסטים מכורים סדנת פרלינים עד הבית הסדנה מותאמת לכל חובבי השוקולד, למתעניינים ולחובבנים בתחום אשר מעוניינים ללמוד ולחקור קצת יותר אחר השוקולד ולהנות מחוויה לכל החושים.  בסדנה,

להמשך קריאה